Tuesday, January 31, 2006

A pill a day, keeps the cough away

On 26th Jan, aku pergi clinic and Dr kata aku maybe kena chronic dry cough. Dia advise aku pergi X-ray dekat Pantai Medical Bangsar. 2 hours after aku checked-in kat Pantai, dtgla si radiologist situ (Dr Vimalah) berkata-kata,

"CHEST
Lung are well expanded & clear. Heart size and aorta are normal. The pulmonary vasculature is within normal limits. The mediastinum and the hilla show no abnormal shadowing.
Aku cume angguk kepala and terus bawak film tu ke klinik. Pastu pickup ubat kat kaunter klinik then terus balik.

Dlm telinge aku masih terngiang2 suara Dr "jgn mkn mknan berminyak atau yang sejuk2, awak punye tekak cume sakit sikit jer, so jgn risau...". Aku nak mkn aper camnih??? Aper yg takde minyak aa?....ermmmmmmmmmmmmmmmm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home