Saturday, January 21, 2006

Hanya mlm dpt meleburkan segala rasa

Ever wonder...kenapa waktu mlm nih otak terasa lebih tenang....kenapa eh?
Yg sebenarnya, aku terdgr balik Peter Pan - Ada Apa Denganmu ... pergh lagu mmg best.

" Hanya malam dapat meleburkan
Segala rasa yang tak terungkapkan "
Aperpun..mcm biasa..tiap2 jumaat malam, ada futsal session
seronok, tapi penat <-- biasa la, tetiap minggu pun mcm tu. malam ni jari injured sket..sebab tertahan bola org tendang tahap gaban lepas geram. esok nak pegi survey apartment ahhh, ada suggestion utk area yg best2?? Time malam, otak manusia semua tgh rehat...so kalau aku boleh activekan otak aku, mmg best la...tak la diattenuatekan oleh waves dari otak org lain. He he he.

Semalam aku terdgr lagu PeterPan satu lagi, mcm baru sket...pasal bintang ke aper ntah, nak try carik kat MiRC aa camni. Yeap, aku rasa mmg pasal bintang, dgr kat Hot.FM 97.6Mhz.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home